אחת לכמה זמן אני מגלה דמות, גבר או אישה, שעושים לי את זה ביג טיים. כבר כמה שבועות שאני עוקבת כמעט באובססיביות אחרי ארין לאודר (כן, הלאודר המוכר). היא הנכדה של אסתי לאודר, ושלישית במספר האחוזים שיש לה במותג. חוץ מזה, יש לה מותג משלה, שנקרא A E R I N, ועוסק בלייפסטייל: יש לה קווי איפור משלה, טיפוח, עיצוב לבית, תכשיטים, נעליים ומה לא. כן, זה מאוד נחמד כשיש גב חזק כמו משפחת לאודר מאחור, ובכל זאת – אני מאוד מעריכה את אלה שלא יושבות בבית וסופרות את הכסף, אלא עושות גם משהו מעצמן.
ארין לאודר היא אישה כזאת.
היא בת 44, ולא מנסה להסתיר את זה. בראיונות איתה, לא משנה עד כמה יפה היא מאופרת, אפשר לראות עדיין את העיגולים השחורים מתחת לעיניים, של אישה שעובדת קשה ושל אמא לשני בנים. ובכל זאת, משהו בה עושה את כל זה למאוד נעים. היא משדרת אורח חיים נעים ורגוע, לא טרנדי מדי ובעיקר בייתי, חמים ונינוח.
היא לובשת הרבה לבן, בדיוק כמו שאני החלטתי לעשות הקיץ הזה. הבגדים שלה לא צמודים מדי, והשיער שלה מסורק בפשטות בשביל באמצע, עם גווני שמש רכים.
היא לא לבנה מדי, אבל השיזוף שלה מגיע מבקבוק ולא מהשמש. היא לובשת שמלות מקסי והולכת יחפה, וזה לגמרי בסדר.
אז נכון, לעולם לא אבחר וילונות כמו שלה גם אם הם האחרונים בחנות, והאהבה שלה לפיצ'יפקעס מעייפת אותי רק מלחשוב על לנקות את כל זה, אבל מישהו אחר בוודאי עושה את זה בשבילה, וכל שנותר לה הוא ליהנות, ולהריח הרבה בשמים חדשים ולהימרח בקרמים מפנקים. הארפר'ס בזאר חיטטו לה בבית עמוס הטאפטים הפרחוניים בצבע מנטה והדגישו שיש לה סטייל מאוד מסויים, אבל היא יודעת להעביר את המסר שלה ולספר את הסיפור הספציפי של המותג שלה ככה, שתוך שניה מתאהבים בו. גם על הספה המנומרת עם הכריות הסגולות, באל דקור, שנמצאת מתחת לקיר עמוס תמונות ממוסגרות אני יכולה לוותר, אבל כאן, בבלוג-האם, היא מספרת על הרגלי הטיפוח שלה. היא צודקת מאוד, לדעתי, כשהיא אומרת שרוב הנשים חושבות שמה שחשוב זה להתאפר יפה, אבל זה בכלל לא העניין. אם לא תשקיעי בטיפוח עור הפנים שלך, שום דבר לא ייראה טוב. ולא, היא לא משתמשת רק במוצרים של אסתי לאודר ושלה, אבל נשארת תמיד קרוב מאוד לבאר ממנה היא שותה :-)
אני קוראת הרבה לאחרונה, בלי לחפש, על ליין מוצרי האיפור והטיפוח שלה. משהו שם ממכר אנשים לחזור ולקנות, גם אם מדובר בקו חדש ובמותג חדש. אין לי איך לרחרח ולהתנסות בהם כאן, כי לא מוכרים את המוצרים שלה בארץ, אבל קל לי יותר להבין כשאני רואה את עיצוב המוצרים שלהם והאריזות. הן מאוד מזמינות:
ארין החליטה עם עצמה, כשפתחה את המותג הנושא את שמה (הפרטי, הפרטי), שהיא תוביל את שיווק המותג. חוץ מהעובדה שהיא מצטלמת לכל הפרסומות של המותג והקטלוגים, היא לקחה על עצמה עבודה לא פשוטה: היא כותבת ומנהלת בעצמה את חשבון הטוויטר שלה, את האינסטגרם שלה ואתר ייחודי ומקסים, שנקרא World Of Aerin. כשאת בת 44, כל כך עסוקה ולא נולדת עם טוויטר ביד, זאת בוודאי לא משימה קלה.
כאן היא מתארחת בחנות הכלבו נימן מרקוס, המוכרת את מוצריה:
שיהיה שבוע קסם,
הילה אוחיון
סטייליסימה
