קודם כל, הכי חשוב – את כל הקניות אונליין העתידיות שלכן, כדאי לעכב בשבועיים. למה? Black Friday מגיע, ואחריו Cyber Monday והדרך משם לגיהנום קצרצרה – הסיילים של הכריסמס. מבטיחה לעדכן על כל מה ששווה בעמוד סטייליסימה קונה.
עכשיו כמעט ואין הנחות, כי כולם מתכוננים להוריד והרבה לקראת החגים האלה. כן, גם יום קניות עולמי באינטרנט הוא חג.
בתכנונים שלי:
למצוא לכן מחיר שווה למסיכה המדהימה הזאת, שהתמכרתי אליה בשניות, והיא, שוב, של סיסלי:
זאת המסיכה האחרונה שהושקה בסיסלי, והם לא נוהגים שם להשיק מוצרים חדשים לעתים קרובות, כך שברשת דיברו עליה המון לפני שהיא יצאה, וכשזה כבר קרה היא אזלה מיד בכל הדוכנים בעולם. המסיכה הזאת היא מסיכת אנטי אייג׳ינג, ולי זה לא אומר הרבה חוץ מהשוואה בין ההבטחות לתוצאות: היא מבטיחה המון חיוניות ולחות לפנים, אפקט של Plumping, כלומר באזורים שהעור מרגיש רפוי וחסר ווליום, ומראה זוהר. מורחים אותה על עור נקי, היא לא תפחיד אף אחד כי היא נראית ומרגישה כמו קרם שנעשה שקוף על העור, ונותנים לה להיספג. אחרי 10 דקות, כך כתוב על האריזה, צריך לקחת צמר גפן או טישו ולנגב את מה שנשאר. מרחתי אותה, חיכיתי 10 דקות, והלכתי למראה.
היא מקיימת. העור נראה ומרגיש מושלם. כאב לי הלב לנגב את כל הטוב הזה שנשאר על הפנים, אז ניגבתי ממש קצת ובכאילו, ולא באמת. היא עולה בארץ המון ועוד קצת, ובינתיים מצאתי אותה כבר במחיר הרבה יותר משתלם ובלי דמי משלוח לארץ, בלחיצה על התמונה הזאת:
הדבר הכי צבעוני שקניתי לאחרונה, כלומר שהוא לא לבן או שחור, הוא הסווטשירט הזה, מהקולקציה לגברים של H&M ואיזבל מארה. כל השמועות והקלישאות נכונות, ואני כאן כדי לאמת לכן אותן: גם במכירה המקדימה לעיתונאים ולכל מיני סלבס מקומיים (צמד מילים שהן אוקסימורון מוחלט), הותר לנו להיכנס ב-20:30 בדיוק. בשעה 20:36 הסתכלתי סביבי, והמדפים והקולבים נותרו ריקים. לחלוטין.
לא ראיתי דבר כזה מעולם, ואני חייבת לציין שאני מקווה שגם לא אראה שוב.
אמרו לי ששעתיים אחר כך פריטים החלו לחזור למדפים מתאי המדידה, ואני שמחה ששעתיים אחר כך כבר הייתי במיטה, שמחה בסווטשירט שלי שכבר כובס ונתלה לייבוש לפני לבישה ראשונה.
מאוד מאוד אהבתי את הבושם החדש של קלואה, שנקרא Rose De Chloe, (וגם כתבתי עליו ביקורת להארץ). מי שאוהבת את הבושם הקלאסי של קלואה וגם אוהבת ורדים (מי לא אוהבת ורדים? :)) תאהב גם את הבושם הזה, ללא ספק. מצאתי אותו אונליין ב-69 דולר, והמשלוח בחינם. זה יופי של מחיר. בלחיצה על התמונה הזאת:
הוא עמיד כמו כל הבשמים של קלואה, נשי ומתקתק, אבל לא מדי. התאהבתי.
אי אפשר שלא להתאהב גם בוידאו המלווה אותו, בעיקר אם צופים בו במסך מלא:
ועוד אחד אחרון במצב רוח חלומי שכזה, השבוע נפתחה התערוכה של דיור לבושם הראשון של הבית, מיס דיור. כתבתי על התערוכה באריכות להארץ, אבל רק אחרי שפורסמה הכתבה החליטו לפרסם בדיור את הוידאו של התערוכה ולא רק טיזר, אז תיהנו:
שיהיה שבוע חלומי. אומרים שיירד גשם.
הלוואי!
בין פוסט לפוסט, אני מעדכנת כל הזמן בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם שלי (@hillao) למי שרוצה.
:-)
הילה אוחיון
סטייליסימה
