ככה עושים פרסומת: ליפ גלוס חדש לדיור

איזה כיף זה לראות מותג שיודע לפרסם ככה, שעוד לפני שניסית את המוצר את כבר חושקת בו, ולא מבינה איך חייך התנהלו כסדרם, פחות או יותר, בלעדיו.
אז לדיור יש ליפגלוס חדש. במחשבה ראשונה אני אומרת – בסך הכל ליפגלוס, לא משהו מיוחד. אבל הם גייסו את דפני גרונוולד היפהפיה לצורך העניין, ויצרו גם תמונות מפתות וגם סרטון וידאו יאמי במיוחד.

אז ככה מפרסמים ליפגלוס חדש. כן, כולה ליפגלוס:

מצלמים אימג' מהמם, שיש בו גם דוגמנית יפה, גם סטיילינג מדהים ובכל זאת שני אלה לא מחביאים את המוצר אלא חולקים, שווה בשווה, את הפוקוס. כזה למשל:

daphne-dior-gloss-video

ואז גם יוצרים לו וידאו שייראה מעולה ביוטיוב או בכלל, וגם עושה מצב רוח וחשק לקנות את כל האווירה המלאכית-טהורה כזאת, כי אין באמת כזאת בחיים האמיתייים, וגלוס קטן, זה כל מה שצריך, כדי להשיג כזאת:

ובפינת הנוסטלגיה: לפני שנה בערך, כשהתחלתי לגשש ולראות עד לאן האומץ שלי מגיע, ניסיתי ללכת עם שפתיים אדומות אבל פחדתי ממש מליפסטיק. אז האדום האמיתי הראשון שלי היה הליפגלוס הזה, של דיור. מעולה למתחילות ולמגששות, והדרך ממנו לליפסטיק רכה וענוגה משושנים. כמובן שדרך סטרוברינט הוא הרבה יותר זול מבארץ, אפשר דרך הלינק הזה והמשלוח בחינם.

עכשיו, אחרי הקמפיין הזה, אני חושקת בגוון הזה. או בכולם.

מה יהיה?!

נחיתה רכה מהחג, ואיזי עם הדיאטה,

הילה אוחיון

סטייליסימה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.