נגיד שהעולם בנוי על שלושה סוגים של גברים

זה לא באמת נכון, זה אפילו רחוק מנכון. יש כל כך הרבה זנים מהחיה המוזרה והנחמדה הזאת, גברים, שרק על זה אפשר לכתוב בלוג שלם.

בגדול, ממש בגדול, ומרחוק, בלי להכיר ממש לעומק ובלי לרדת לפסים אישיים, אחלק אותם לשלושה סוגים. רק להערב.
הסיבה לכך פשוטה: על צלחת המוצרים שלי נחים שלושה בשמים לגברים.

photo (4)

האחד, חדש של בולגרי. השני, חדש של ויקטור אנד רולף, השלישי, חדש של ז'אן פול גוטייה.

לפני שארחיב אגלה, שבאחד מהם אני משתמשת בעצמי. ונתחיל:

גבר מספר אחד הולך ברחוב. הוא גבר נאה, שרואים שאכפת לו מאוד מאיך שהוא נראה, מה שהוא לובש, והנעליים שלו בדרך כלל מצוחצחות. הוא לא ייצא לעבודה או לפגישה כשהוא לא מגולח למשעי. אולי הוא גם עבר את גיל 45 או אפילו 50, אבל לא רואים עליו. הוא לא נראה בן 20, אבל הוא גם לא נראה "מבוגר". הוא גבר.

גבר מספר אחד יילך על בולגרי.

כי יש לו ריח של גבר שראה ועשה כמה דברים בחיים שלו, ועדיין נהנה מכל רגע מהם. כי יש לו ים של בטחון עצמי אבל לא מהסוג המעצבן, אלא מהסוג שמפתחים רק אחרי הרבה שנים של חוסר בטחון עצמי. הוא מריח כמו מלא דברים שמזכירים פירות הדר, מעט חמצמץ, אבל עם בסיס חזק שיש לו שתי רגליים על הקרקע. ללא שום רמז נשי או פרחוני. כזה שלובש חליפות, אבל לא נראה כאילו הוא התחפש לחתן.

למשל, כזה: (תמונה – יח"צ בולגרי)

BUL_005775_39433Man12ExtremeSuperPharm_-_PDF_800

את הבושם החדש של בולגרי, שנקרא Bulgari Man Extreme, אפשר להשיג ברשתות הפארמים בכל הארץ. 100 מ"ל עולים 621 ש"ח. בהרבה פחות מזה, כלומר, $79, אפשר להזמין דרך הלינק הזה.

גבר מספר שתיים יוצא למועדון ריקודים. יש לו את הג'ינס הכי חדש, חולצה משובצת מכופתרת וסניקרס גדולות וצבעוניות. הוא בחופשה מהצבא, או בשנה הראשונה של האוניברסיטה. הוא קבע עם כל החברים לבלות הערב. מחר הם יתפסו חצי בית קפה ויפתחו שולחן לארוחת בוקר שתימשך עד הצהריים, ואז ילכו לים. הוא מריח, גם הערב במועדון וגם מחר בים, שווה בשווה, כמו שכשמתארים ריח של גבר בלי להריח אותו. חזק, כריזמטי, ריח שלא מתפוגג ולא זז. כשחבר שלו יאבד אותו בחושך של המועדון לכמה דקות, יקח לו ממש שניה למצוא אותו גם מהצד השני של המקום. ככה חזק הריח, וככה מוכר.

גבר מספר שתיים יילך על גוטייה. כי אין סיכוי שמישהו יגיד לו שהוא לא שם בושם, או שהוא לא מריח טוב. זה ריח שכולם אוהבים, וכשמישהי שהוא רוצה להכיר תלחש לו משהו באוזן, היא תריח אותו ככה שהיא תזכור אותו עוד הרבה זמן. יש משהו מאוד מוכר בבושם החדש של גוטייה, שנקרא Le Beau Male, הוא מזכיר בשמים קודמים של גוטייה, וגם נראה ככה: קופסת הפח שנראית כמו שימורים, הבקבוק בצורת גוף של גבר, וכמובן, הריח. הוא גם לא יקר, וטוב במיוחד למי שאוהב להשתמש בהרבה בושם.

מחיר ההשקה שלו הוא 279 ש"ח, ואפשר להשיג בכל הפארמים. למי שרוצה לראות איך הוא נראה או לרכוש אונליין, אפשר דרך הלינק הזה.

גבר מספר שלוש יושב במרפסת של הוטל מונטיפיורי. הוא שותה רק קוקטייל אחד, ומנשנש מנה ראשונה אחת או שתיים. הוא מלא בסטייל, אבל מהסוג הלא מתאמץ. רואים אותו בכל האירועים הנכונים, אבל לא יותר מדי. הוא קורא ספרים, שותה אספרסו קצר בלי חלב, וקונה בגדים בפריז או בניו יורק, אבל לא הרבה, כי לא יוצא לו להיות שם יותר מדי. הוא חתיך, חכם, מלא תעוזה ולא נראה כמו כל אחד. חס וחלילה. יש לו גם תיק גב וגם תיק צד, והוא גם נוסע על אופניים לפעמים. יש לו מלא חברים, וכמעט תמיד הוא מחייך. הוא עובד קשה, אבל לעולם לא תראו את זה עליו. הוא מיסטר קול, ויש לו צ'ארם מפה ועד הודעה חדשה.

גבר מספר שלוש, ללא ספק, ילך על הבושם של ויקטור אנד רולף. קודם כל כי הוא יודע מי הם, ולא כל אחד יודע (הנה הם :-) האתר שלהם מדהים). אבל, וזה ביג אבל, הבושם שלהם לגברים הוא אחד ומיוחד. באמת. אין משהו דומה לו, והריח שלו מפיל. באמת. תערובת של תבלינים עם משהו שעוטף את כולם יחד ואיכשהו מתיישב על העור ככה שתוך שניה מתמכרים להסניף אותו. ורק גברים עם הרבה מאוד סטייל, בטחון עצמי וטעם אישי ייחודי יכולים ללבוש אותו. אחרים פשוט לא ימצאו את עצמם בו ובעיקר לא יבינו אותו. זה בסדר לגמרי, הוא ישאר מיוחד ומדהים למי שהוא מתאים לו.

בארץ 90 מ"ל עולים 420 ש"ח. אפשר לקנות אותו בפחות אונליין דרך הלינק הזה.

(תמונה: יח"צ ויקטור אנד רולף)

SPICEBOMB_VNR_SEAN

זה הזמן להגיד שלא הייתי רצינית באמת. אוי ואבוי אם כל הגברים כולם היו מתחלקים רק לשלושה סוגים. איזה שעמום.
וגם, שזה של ויקטור אנד רולף יושב מעולה גם על נשים. אני מאוהבת בו.

לסיום, הוידאו של הבושם של ויקטור אנד רולף. עשרים שניות קולעות בול:

הילה אוחיון

סטייליסימה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.