Hermes

איך גורמים לאנשים שלא אוהבים צבעוניות יתרה לרצות בדיוק את ההיפך ממה שהם רגילים? מראים להם פרסומות ישנות של הרמס:

hermes1

Hermes2

hermes3

hermes4

hermes5

hermes6

ואיך משכנעים לקנות הרמס את מי שבחיים לא תחסוך שנים בשביל תיק של הרמס או צמיד של הרמס כי לכל העולם יש אותם וזה לא כיף או שווה? נותנים לה להריח בשמים של הרמס וגורמים לה להתאהב. אני אוהבת שניים, מאוד מאוד, ואת שניהם יש בארץ רק ברשת אפריל. הראשון נקרא Jour d'Hermes והוא עדין כל כך שאי אפשר שלא להתאהב בו. הוא פרשי, מעט הדרי, ועל העור מתקבע נפלא עם ריח נקי, קליל, אבל עם נוכחות. באפריל הוא עולה 450 ש״ח ל-50 מ״ל, ו-610 ש״ח ל-85 מ״ל. השני נקרא Eau Des Merveilles, והוא מעט מריר יותר אבל מאוד נשי, מתובלן ומזכיר פרחים לא מתוקים. הוא עמיד יותר ומתאים גם לערב, ואין עוד בושם שדומה לו, הוא מאוד מיוחד. באפריל הוא עולה 440 ש״ח ל-50 מ״ל, ו-620 ש״ח ל-100 מ״ל.

photo

photo1

איזה מזל שלכל מותג (שמחשיב את עצמו) שאי אפשר לקנות ממנו שום דבר בגלל המחיר יש גם קו ביוטי, הגיוני הרבה יותר? ואיזה מזל שאפשר לדמיין או לבקש בלב נעליים, צעיף ושמלות של הרמס, אם כבר אנחנו בעולם הווירטואלי?

:-)

הילה אוחיון

סטייליסימה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.