איך גורמים לאנשים שלא אוהבים צבעוניות יתרה לרצות בדיוק את ההיפך ממה שהם רגילים? מראים להם פרסומות ישנות של הרמס:
ואיך משכנעים לקנות הרמס את מי שבחיים לא תחסוך שנים בשביל תיק של הרמס או צמיד של הרמס כי לכל העולם יש אותם וזה לא כיף או שווה? נותנים לה להריח בשמים של הרמס וגורמים לה להתאהב. אני אוהבת שניים, מאוד מאוד, ואת שניהם יש בארץ רק ברשת אפריל. הראשון נקרא Jour d'Hermes והוא עדין כל כך שאי אפשר שלא להתאהב בו. הוא פרשי, מעט הדרי, ועל העור מתקבע נפלא עם ריח נקי, קליל, אבל עם נוכחות. באפריל הוא עולה 450 ש״ח ל-50 מ״ל, ו-610 ש״ח ל-85 מ״ל. השני נקרא Eau Des Merveilles, והוא מעט מריר יותר אבל מאוד נשי, מתובלן ומזכיר פרחים לא מתוקים. הוא עמיד יותר ומתאים גם לערב, ואין עוד בושם שדומה לו, הוא מאוד מיוחד. באפריל הוא עולה 440 ש״ח ל-50 מ״ל, ו-620 ש״ח ל-100 מ״ל.
איזה מזל שלכל מותג (שמחשיב את עצמו) שאי אפשר לקנות ממנו שום דבר בגלל המחיר יש גם קו ביוטי, הגיוני הרבה יותר? ואיזה מזל שאפשר לדמיין או לבקש בלב נעליים, צעיף ושמלות של הרמס, אם כבר אנחנו בעולם הווירטואלי?
:-)
הילה אוחיון
סטייליסימה
