(לפני שנתחיל עם ביוטי, אגיד מהר-מהר שעכשיו גיליתי שב- Asos יש 25% הנחה רק לישראל! עד ה-1.6. צריך להכניס את הקוד isracard25. ולא, זה לא מוגבל רק לכרטיסי ישראכרד, העיקר שאת מישראל :) הלינק כאן)
48 שעות הוא משך הזמן שהייתי בפריז השבוע, כולל טיסות, לחתונה מקסימה אחת. ככה זה כשנוסעים בחודש הכי עמוס בשנה בעבודה (יוני לא יהיה פראייר) ואין אפשרות לקחת יותר חופש, והכיף האמיתי ייאלץ לחכות לקיץ.
ב-48 השעות האלה חשבתי שאספיק הכל – לראות לפחות תערוכה שווה אחת, לקנות בגדים ונעליים ובעיקר – להיות לפחות שעתיים בבית מרקחת צרפתי קלאסי ולפחות עוד שעתיים בפרפומריות פריזאיות יפות ולצאת עם שלל.
לא הספקתי, כי רק לזוז מרובע לרובע בעיר הזאת לוקח את כל השעות האלה, ורציתי לראות חברים (הצלחתי!) ורציתי לאכול המון אוכל טעים, ורציתי ורציתי ורציתי. אז בפעם הבאה אסע לשבוע, כך הבטחתי לעצמי, ואשלים הכל.
מפליא שאת הקניות שלי עשיתי בעצם בשעה אחת בדיוטי פרי בדרך חזרה? לא ממש.
הדיוטי פרי של שדה התעופה שארל דה גול כמעט מושלם. אמנם לואי ויטון לא שם, אבל כן לשאנל, פראדה, פראגאמו, הרמס ועוד ועוד. חוץ מאופנה, יש שם שתי חנויות ביוטי שלא היו מביישות סניף הגון של ספורה, וזגזגתי לא מעט בין שתיהן. באחת קניתי נרות של Diptyque בכמות שאמורה להספיק לי לפחות חודשיים (אצלי הם דולקים כל יום, כל היום), ובחנות אחרת קניתי 3 מוצרים קלאסיים להשלמות, שרציתי להמליץ עליהם כאן מאוד. הם לא מוצרים חדשים בכלל, אבל לפעמים מרוב שאנחנו נמשכות לכל מה שחדש מהפרסומות אנחנו מפספסות את מה שטוב ועובד:
ה- Beauty Elixir של Caudalie הוא מיסט לפנים, עם הריח הכי טוב בעולם. הם מלאים בצמחים, ומעולים כשאת עייפה וצריכה רענון, אבל לא רענון של מים קרים מהברז אלא משהו שיכווץ את הנפיחות בפנים, יחזיר להם חיוניות, יסדר את הבלגן של איפור אחרי כמה שעות וגם, על הדרך, יוסיף מרכיבים טבעיים מענבים, רוזמרין ועוד שיעשו עבודה של חיטוי ואנטי אוקסידנטים. למשל, אם הבוקר החלטת להיפטר מפצעון, והעור פצוע ורגיש – המים האלה יטפלו בו עבורך. אז גם רענון, גם אנטי אייג׳ינג וגם תחושה נפלאה באמצע היום. הם מגיעים בבקבוק זכוכית כך שהם לא מתחממים, ואני מאוהבת בהם. אי אפשר להשיג אותם בארץ, אבל כן אפשר אונליין, בלינק הזה או בחנות של סטייליסימה.
הסומק של Nars בגוון Orgasm הוא מוצר מפורסם וותיק כל כך, שאין מה לטעות בו. כולנו קנינו אינספור גוונים של סמקים בחיינו, ואף אחד מהם לא היה ה-אחד. הגוון הזה נועד לכל המתלבטות באשר הן, כי הוא יוניברסלי. כלומר, אין סוג/גוון של עור שהוא לא מתאים לו, כי הוא פשוט מדוייק כל כך. הוא נראה על העור כאילו קיבלת מחמאה ממאהב חדש. עדין, לא משתלט, מחמיא ועמיד. לכן הוא הסומק הכי מבוקש של נארס מאז ומעולם. אני לא יודעת איך אין לנו את נארס בארץ, וזה חבל כל כך. מדובר במוצר מושלם. אז לקופצות לחו״ל, תוסיפו אותו לרשימה שלכן, הוא נהדר. באופן קבוע הוא חסר במלאי אונליין, אבל מדי פעם צץ לו. דיי נדיר ודיי מבאס (כרגע חסר).
אחרון חביב, מבחן האיילינר. אז איך באמת בודקים אם איילינר הוא עמיד או לא במעמד החנות? מורחים קצת בתוך כף היד ולא על גב כף היד. למה? כי אנחנו בודקות עמידות בלחות, לא בעור יבש. פנים כף היד הוא אזור לח בהרבה יותר באופן טבעי. אז את האיילינר של Christian Dior, שנקרא It Line, מרחתי בתוך כף היד וחיכיתי דקה על השעון שיתייבש. זה סימן טוב, שהוא לא מתייבש בשניה וחצי, כי זה אומר שחומר שלו עשיר בכל מה שצריך, ובעיקר בפיגמנט דחוס כמו שאני אוהבת, כלומר – התוצאה תהיה הכי שחורה שיש ולא ״שחור חסר״ מעצבן. אחרי דקה, שפשפתי את הפס עם האצבע, ולא זז. לא זז. לקחתי. בבית, מרחתי אותו בפחות מ-20 שניות לעין, שזה באמת מהר מאוד. ארבע שעות אחר כך הסתכלתי עליו והפס עדיין היה מושלם כמו ברגע ההנחה. איזה כיף זה למצוא איילינר נוזלי שבאמת עושה את העבודה! לאוהבות האיילינר, אפשר להשיג אותו בלינק הזה או בחנות של סטייליסימה. המשלוח בחינם.
ולסיום, אנקדוטה פריזאית. צהריים, שמש, יושבת עם חבר מהארץ בבית קפה סופר אסטרטגי באחת הכיכרות היפות, ומחכים לחברים שיצטרפו ליין וארוחה. מתיישב אחד מהם, אנחנו לא מכירים. שואל שאלות נימוסיות ואז, באותה נימה נימוסית בסיסית, שואל: ״את משתמשת בבושם של קלואה, נכון?״. יש משהו בשאלה הזאת, שגורם ללב ליפול בשניה אחת. לא יודעת למה. גם אם זה אחד הבשמים הכי פופולריים בעולם. זה אומר עליו שהוא מבין משהו, מבחינתי, בסטייל, מה גם שבסוף הארוחה ידע להצביע עבורי לכיוון החנות של סלין, בלי ששאלתי היכן היא.
אז הבושם הזה, מוכר או פופולרי ככל שיהיה, הוא ה-ללכת על בטוח שלי. כבר המון המון שנים. באמת שאין כמוהו.
למעשה, יש לי עשרות, אם לא מאות סיפורי קלואה. ככה זה כשבושם אחד נאמן לך ואת לו. היסטוריה שלמה נרקמת מסביבו, וכולה מורכבת מתגובות, רגשות וזכרונות.
הבושם הזה חוגג עשור עכשיו (לא ייאמן) ולכבוד החגיגה, יש לו פרזנטורית חדשה – היילי בנט – שמספרת שהיא מעריצה של הבושם כמוני, לא מעט שנים, אז אני רק יכולה לדמיין כמה כיף לה. הבשורה הטובה עוד יותר לדעתי היא שבנוסף על כך, לכבוד חגיגת העשור ייצא באוקטובר הקרוב בושם חדש של קלואה!
שיהיה שבוע טוב ונעים,
:-)
הילה אוחיון
סטייליסימה

כתיבה מלאת סטייל, מאוד נהנתי לקרוא, מסכימה עם כל מילה לגבי הבושם…אשמח לעקוב אחרי פוסטים ובאמת עשית לי חשק לאיילינר חדש…
היי, תודה רבה :) כיף לקרוא. מוזמנת להירשם גם לעדכונים מהאתר – למעלה משמאל בעמוד הראשי.