Wednesday List

טעות בפרסום:

ללהק מישהי קולית ומגניבה כמו פרייה לקמפיין של טיפאני׳ס. שלא תבינו לא נכון, אני מתה על פרייה ומתה על טיפאני׳ס, אבל על כל אחד בנפרד. פרייה היא נערת באלמן-סן-לורן מושלמת, וטיפאני׳ס זה לנסיכות כמו אודרי הפבורן. התוצאה: לא משכנעת –

freja-tiffany-co-ad-campaign

– – –

הרבה יותר טוב:

הווידאו החדש על הנעליים של לואי ויטון. עם תזכורת ורפרנס לפוסט הקודם, בו דיברנו על נעליים גבריות, אבל לא רק. כן, בבקשה, תודה רבה, בכבוד רב –

– – –

להתפנק אבל באמת:

stylissima

מברשות האיפור של דה וינצ׳י נחתו רק ממש עכשיו בארץ מגרמניה. 30 שנה כבר מייצרים אותן שם, והכל בעבודת יד מסורתית. מברשת המייקאפ זוויתית, מה שמאפשר מריחה מדויקת גם אל תוך הנקבוביות המרגיזות, לא בצורת מריחה אלא בדחיסה (זה ממלא את המעצבנות האלה), והשערות רכות ונעימות. מברשת הקבוקי ישרה לשם שינוי ולא מעוגלת, מה שעושה את השימוש בה (עם כל אבקה שתרצו, ברונזר, פודרה, מייקאפ קומפקט, סומק, מה לא) לנוחה ומרוכזת, בלי שהאבקות יתפזרו למקומות שלא תרצו. קל לנקות אותן וגולת הכותרת – הן לא נושרות על הפנים! נהדרות ממש. להשיג ברחוב וייצמן 32 תל אביב, במרכז של ג׳רנטיק. מחירים: 45-285 ש״ח, ויש עוד המון מברשות.

– – –

מריח כמו קוטור:

photo

הבושם החדש של ז׳יוונשי נקרא Dahila Divin, והוא שונה מאוד מהבושם הקודם שנקרא Dahila, שהיה פרשי לגמרי. כאן מדובר בבושם לערב, סופר נשי, סופר עמיד, ומזכיר את הבשמים הטובים והישנים של ז׳יוונשי, כמו אמריז׳ האגדי של פעם. תענוג שם בושם לערב, לאירוע, וגם למי שאוהבת בשמים קצת יותר כבדים (אני!) מהבשמים הפרשיים שנעלמים בשניה בחום של הקיץ הזה. ביג לייק. 50 מ״ל עולים 350 ש״ח בכל הפארמים.

– – –

מישהו באינטרנט חשב שזה יהיה מצחיק לשאול – מי יכול לנחש של מי הדמות שמפרסמת את הבושם של שאנל שנקרא Coco Noir?

karlie-kloss-coco-noir-chanel-ad-campaign01

(תשובה: קרלי קלוס. עליתי עליה רק בניחוש השני, חשבתי לרגע שזאת דריה. העיקר שזאת לא קארה דלווין)

– – –

ולסיום, הקיץ שלא היה לנו, הפעם על-פי קרטייה. הכי לחיות בסרט וידאו באדום-לבן, 20 שניות של חיוך:

:-)

הילה אוחיון

סטייליסימה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.